« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Literaire ontmoeting met Thomas Verbogt

5 oktober 2023 @ 20:00 - 22:00

Na de succesvolle en sfeervolle ontmoeting met Jaap Robben in maart jl, zijn we blij dat we Thomas Verbogt bereid hebben gevonden om over zijn werk te komen vertellen. Hij vertelt over de ontwikkelingen in zijn werk en zal het ook hebben over zijn columns, dus over ‘de verwondering over het alledaagse’.

In oktober 2022 verscheen, in het kader van de literaire serie over Nijmegen, zijn nieuwe roman Maak het mooi.

Het boek gaat over het verlangen naar verbinding en over van betekenis zijn, maar natuurlijk vooral over hoe te leven, hoe dat goed te doen, hoe jezelf te begrijpen.

Locatie: Dorpshuis de Bosduivel, Joanneslaan 4, 6564AG Heilig Landstichting
Datum: 5 oktober
Tijd: 20.00 – 22.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur.
Kosten: € 10,- inclusief koffie of thee.
Aanmelden: vóór 1 oktober.

Meer informatie en tickets

Hoe kom je bij de Bosduivel (Joanneslaan 4) in Heilig Landstichting?

Te voet of per fiets: Kom bij voorkeur te voet of met de fiets. Er is voldoende fietsenstalling.
Met het openbaar vervoer: Vanuit Nijmegen bus 5 richting Groesbeek; uitstappen halte Panovenlaan. Loop 50 meter terug en steek de weg over. Loop de Andreaslaan in en helemaal uit en sla rechtsaf de Petruslaanlaan in, vervolgens op de T-kruising linksaf, loop 60 meter; aan uw rechterhand vindt u de Bosduivel.
Per auto: Via de Koning Davidlaan slaat u de Joanneslaan in. De Bosduivel ligt na 200 meter links.
Parkeren: Op het terrein van de Bosduivel is de parkeermogelijkheid beperkt. Bezoekers met een handicap kunnen wel op de parkeerplaats terecht. Overige bezoekers kunnen om te parkeren de Bosduivel voorbij rijden en na de bocht naar rechts parkeren aan de linkerkant van de Joanneslaan aan het maisveld.

Datum:
5 oktober 2023