De oppascentrale

De oppascentrale zorgt er voor dat oppassen en oppasgezinnen uit Heilig Landstichting elkaar gemakkelijker kunnen vinden.

Hoe werkt het?

• Wij zetten jullie gegevens in het bestand van de oppascentrale. Jullie krijgen vervolgens van ons een mail met instructies over hoe je bij de lijsten met oppasgezinnen en oppassen kunt komen.
  • Alleen degenen die zich aanmelden hebben toegang tot deze gegevens. Verdere afspraken maken jullie natuurlijk zelf.

Aanmelden

Woon je in Heilig Landstichting en zoek je een oppas, of ben je tenminste 14 jaar, student of ouder en wil je graag oppassen? Meld je nu aan!

Dit kan door een mail te sturen naar oppas@dorpsverenigingheiliglandstichting.nl

Vermeld hierin in ieder geval je naam, adres, telefoon/email en, indien van toepassing, de naam en geboortedatum van de kinderen.