Bridgeclub Heilig Landstichting: BC-HLS

Al bijna 40 jaar is onze bridgeclub actief in Heilig Landstichting. Iedere dinsdagmiddag, ook in het vakantieseizoen, vindt in ons vernieuwde Dorpshuis De Bosduivel een bridgedrive plaats van 13.30 tot 17.00. Aanmelding gebeurt ter plaatse een kwartier voor aanvang van dedrive.

De bridgeclub HLS wordt geleid door Ine Cox (secretaris), Nico Cox (wedstrijdleider) en Theo de Witte (algemeen coördinator en bridgedocent). Ons streven is om het aantal actieve deelnemers te verhogen door werving onder actieve bridgers in Heilig Landstichting en omliggende dorpen/steden. Alle bridgers zijn welkom, ervaren of minder ervaren. Ons motto is “we spelen bridge voor onze ontspanning in een gemoedelijke sfeer”.

De kosten bedragen € 3,00 per persoon, incl. koffie/thee.

MINI-CLINICS
Theo de Witte geeft een- of tweemaal per maand een miniclinic voor belangstellenden binnen onze club. De onderwerpen zijn zeer praktisch, maar geven wel extra diepgang aan gebruikelijke vragen uit de dagelijkse praktijk. De miniclinics starten om 12.45.

De organisatie en communicatie verloopt zo veel mogelijk via internet, zoals uitslagen, nieuwtjes en het programma. Actuele informatie van
BC-HLS is te vinden op de website van de Dorpsvereniging Heilig Landstichting.

MEEDOEN?

Bent u geïnteresseerd, dan kunt u zich opgeven bij Ine Cox, secretaris – Petruslaan 16 – 6564 AK Heilig Landstichting – 06 46149844 – ine.cox@gmail.com of u komt gewoon naar onze zaal vlak voor start van de wekelijkse bridgedrive.