Lid van de Dorpsvereniging

Alle bewoners van Heilig Landstichting kunnen lid worden van de dorpsvereniging. Het lidmaatschap kost € 15,- per jaar, per adres.
Daarvan bekostigt de Dorpsvereniging de activiteiten en de communicatie tussen dorpsbewoners, zoals de Oorschelp, het Oorbelletje en de website, maar ook Burendag, speciale bijeenkomsten  en de realisatie van de Dorpsagenda.

Personen die niet in Heilig Landstichting wonen, kunnen ook lid worden voor € 8,- per jaar. Zij krijgen dan de Oorschelp toegestuurd.

Wilt u lid worden maar is dit voor u een financieel probleem? Dan wijzen wij u op de gemeentelijke DOE MEE-regeling. Via deze regeling kan de gemeente bijdragen aan de kosten voor deelname aan een vereniging of aan een activiteit. De contributie van de Dorpsvereniging valt daar ook onder.