« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Literaire ontmoeting met Tessa de Loo

maart 22 @ 20:00 - 22:00

Na de succesvolle en sfeervolle ontmoetingen met Jaap Robben en Thomas Verbogt vorig jaar, zijn we blij dat we Tessa de Loo bereid hebben gevonden om tijdens de Boekenweek over haar boeken te komen vertellen. Zij vertelt over het ontstaan van haar nieuwe roman, De stad in je hoofd. Dit boek gaat over liefde en oorlogstrauma tegen het decor van een eeuwenoude stad.

Locatie: Dorpshuis de Bosduivel, Joanneslaan 4, 6564 AG Heilig Landstichting

Datum: 22 maart

Tijd: 20.00 – 22.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur.

Kosten: € 10,- inclusief koffie/thee

Aanmelden: vóór 17 maart

Meer informatie en tickets

De literaire avond is uitverkocht

Hoe kom je bij de Bosduivel  in Heilig Landstichting?

Te voet of per fiets: Kom bij voorkeur te voet of met de fiets. Er is voldoende fietsenstalling.
Met het openbaar vervoer: Vanuit Nijmegen bus 5 richting Groesbeek; uitstappen halte Panovenlaan. Loop 50 meter terug en steek de weg over. Loop de Andreaslaan in en helemaal uit en sla rechtsaf de Petruslaanlaan in, vervolgens op de T-kruising linksaf, loop 60 meter; aan uw rechterhand vindt u de Bosduivel.
Per auto: Via de Koning Davidlaan slaat u de Joanneslaan in. De Bosduivel ligt na 200 meter links.
Parkeren: Op het terrein van de Bosduivel is de parkeermogelijkheid beperkt. Bezoekers met een handicap kunnen wel op de parkeerplaats terecht. Overige bezoekers kunnen om te parkeren de Bosduivel voorbij rijden en na de bocht naar rechts parkeren aan de linkerkant van de Joanneslaan aan het maisveld.

Datum:
maart 22