Wandelen in en rond Heilig Landstichting

Op vrijdagmiddag (in principe de 2e en de 4e van de maand), worden er wandelingen in de directe omgeving van ons dorp georganiseerd met een thema. We verzamelen om 14.00 u voor de Bosduivel, en na afloop drinken we daar koffie of thee.

Informatie en aanmelden bij Annelies van Gunst
Kosten : €10 voor 5 wandelingen, of €3 per keer.

Programma voorjaar 2024:
8 maart: Cenakelkerk. Jan Spanhoff, gerenommeerd kenner van deze kerk, leidt ons rond in de mooiste kerk van Nederland.
22 maart: Kwakkenberg: met Helen van der Ven gaan we op zoek naar de bijzondere geschiedenis van deze wijk.

5 april: Geschiedenis van Hotel Mariënboom en bekijken van jonge knoppen aan bomen/struiken o.l.v. Helen v.d. Ven en Annelies van Gunst
19 april: Vogels kijken en luisteren o.l.v.  vogelexpert Pieter Thissen

17 mei: Architectonische wandeling Heilig Landstichting
31 mei: Tuinbezoek  Els Vermue