Vegetarische Week start tijdens Jubileumfeest op 24 september a.s.

Op zaterdag 24 september gaat het weer gebeuren!

De vegetarische week van Heilig Landstichting gaat dan van start. En dit keer is het wel een hele speciale editie. Want:

• Het is het eerste lustrum. Het is namelijk de 5ᵉ keer dat de vegaweek gaat plaatsvinden;
  • De start van de vegaweek valt samen met de landelijke Burendag;
  • En valt ook nog eens samen met een ander lustrum, namelijk het 15-jarig bestaan van de Dorpsvereniging HLS.
  • Dit jaar hebben we afspraken gemaakt met Natuurvoedingswinkel ‘Van Nature uit Nijmegen om alle producten voor de vegetarische gerechten in één pakket te verzorgen.

Daarom zou het extra mooi zijn als uitgerekend deze editie een record aantal deelnemers meedoet. Zo kunnen we als dorp historie schrijven. Wat we overigens als voorloper van de landelijke vegetarische week toch al deden 😉.

Er verschijnt opnieuw een uniek receptenboekje waarin al het heerlijks zonder vlees en vis is uitgeschreven. Dus je hoeft het niet allemaal zelf te verzinnen. Ook kun je er weer voor kiezen om een productenpakket voor de hele week te bestellen of zelf de boodschappen te doen. Wij zorgen in elk geval voor de boodschappenlijst.

Als je een productenpakket van Van Nature bestelt, hoef je geen extra boodschappen meer te doen. Een tweepersoonspakket voor de hele week kost € 55,00; een pakket voor 4 personen kost € 90,00.

Heb je er al zin in?

Wij wel. De werkgroep Duurzaamheid Heilig Landstichting is achter de schermen bezig om van deze week een groot succes te maken.

Meld je hier aan als deelnemer en/of om een of meer productenpakketten te bestellen

LET OP: Je kunt tot maandag 19 september bestellen

Vriendelijke groet van de werkgroep Duurzaamheid HLS