« Alle evenementen

WoonWijzer Heilig Landstichting

december 11 @ 14:00 - 18:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

Een regelmatig terugkerende activiteit.

WoonWijzer Heilig Landstichting

Na de energie-enquête die eind vorig jaar onder de inwoners van Heilig Landstichting werd gehouden, is de werkgroep Duurzaamheid aan de slag gegaan met de resultaten. Als eerste hebben wij gezocht naar mogelijkheden om kennis en ervaring over energie met elkaar te delen.

WoonWijzer Heilig Landstichting is een team van energiecoaches en experts op het gebied van isoleren, installeren en -op termijn- energie delen. Zij  brengen kennis, ervaring, capaciteit, advies, inspiratie en verbinding op gebied van energie en slim wonen bij elkaar, zowel op de website als in de Bosduivel. Op 28 september werd WoonWijzer Heilig Landstichting gelanceerd door wethouder Irma van de Scheur.

Je kunt elke woensdag terecht met vragen, problemen en ondersteuning op gebied van slimmer wonen.

Meer informatie over WoonWijzer HLS vind je HIER