« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Informatie over de omloop der Zevenheuvelen

juni 27 @ 19:30 - 21:00

Op zondag 7 juli organiseert de Stichting Wielerevenementen Mercurius voor de zevende keer de Omloop der Zevenheuvelen. Dit jaar is gekozen voor een nieuw parcours en een nieuwe start- en finishlocatie. Voor de eerste keer ligt die aan de Sophiaweg, ter hoogte van de kruising met de Luciaweg.

De drie wielerwedstrijden (amateurs, vrouwelijke profs en recreatieve tourtocht) volgen een vast parcours, dat via de Kwakkenbergweg richting de Rijksstraatweg in Beek-Ubbergen loopt. Daarna staat de wielrenners een flinke uitdaging te wachten: via de Oude Holleweg klimmen ze omhoog. Daarna volgt de Zevenheuvelenweg, en keren de renners via de Nijmeegsebaan en door de Heilig Landstichting terug naar de finish aan de Sophiaweg.

Op 27 juni organiseren we vanaf 19:30 een bewonersavond in het Erica Terpstra Sportfondsenbad waar u al uw vragen kwijt kunt. Heeft u vragen die niet kunnen wachten? Dan helpen we u graag verder. Stuur uw mail naar parcours@omloopderzevenheuvelen.nl

Graag tot ziens op 27 juni en/of 7 juli!

Datum:
juni 27