« Alle evenementen

Smart Floor in de Bosduivel

augustus 27 @ 11:00 - 13:00

De Smart Floor is een innovatieve vloer die het risico op vallen kan voorspellen. Wanneer je over de Smart Floor loopt, worden verschillende gegevens gemeten, zoals loopsnelheid, paslengte, pasfrequentie en voetversnellingen. Een sensor om je enkel levert al die gegevens en de Smart Floor berekent daarmee je balans en het risico te vallen.

De vereniging 50Plus nodigt iedereen uit om op 27 augustus gratis kennis te maken met de Smart Floor. Een test duurt maar enkele minuten. Aan de hand van die test krijg je informatie over je balans en over je kans op een valongeluk. Verder krijg je een advies op maat voor een beweegactiviteit of een valpreventiecursus. Nieuwe leden kunnen bovendien een keer gratis meetrainen in een van de groepen.

Je kunt in de Bosduivel terecht voor een test van 11:00 tot 13:00 uur.
Aanmelden is niet nodig. Koffie en thee staan klaar.

Meer informatie over de Smart Floor

Datum: