De beginnerscursus

BC de Groebelton vindt het belangrijk om het mooie bridgespel te promoten onder potentiële bridgers in Berg en Dal en omgeving. Na een peiling van de belangstelling is besloten om te starten met een beginnerscursus op de woensdagavond in Dorpshuis De Bosduivel. De cursus beslaat 2 blokken van 12 lessen van 2,5 uur, waarin steeds een stuk theorie wordt behandeld en praktisch geoefend.

• Tijdstip: woensdagavond van 19.00 tot 21.30 u.
  • Locatie: Dorpshuis De Bosduivel
  • Aanvang: eerste blok: 21 februari; tweede blok: in overleg
  • Cursusduur: twee blokken van ieder 12 lessen
  • Kosten: € 80 voor het eerste blok; + € 30 eenmalig voor leerboek ‘Start met Bridge I’ met bijbehorend oefenboek (indien besteld via docent)
  • Docenten: Theo de Witte (06 51691226) en Ronald Post (06 27080625) zijn ervaren en gediplomeerde bridgedocenten

Voor meer informatie over lesmethode of kosten kunt u contact opnemen met een van de docenten per mail (door op de naam van een docent te klikken) of per telefoon.

U kunt zich ook direct individueel of als paar aanmelden via het formulier hiernaast.

BRIDGE

Bridge is een uitdagend en sociaal kaartspel dat zowel geest als lichaam in goede conditie houdt tot op hoge leeftijd. De meeste bridgers spelen thuis met vrienden of familie, maar daarnaast telt ieder dorp of stad in Nederland wel één of meerdere bridgeclubs.

De Groebelton

Sinds 1975 is bridgeclub De Groebelton actief in Groesbeek. Ongeveer 60 leden bridgen iedere donderdagavond in Dorpshuis De Slenk in De Horst-Groesbeek, naar sterkte verdeeld over verschillende groepen. HIER vindt u meer informatie over onze bridgeclub.

Vervolgcursus

Naast de beginnerscursus verzorgt de Groebelton ook vervolgcursussen op woensdag- en donderdagmiddag. In deze vervolgcursussen is nog plaats voor enkele bridgers die hun kennis willen opfrissen. Voor meer informatie over lesmethode of kosten kunt u contact opnemen met een van de docenten per m

Aanmelden voor een vervolgcursus kan via het aanmeldingsformulier hiernaast.

Aanmelden Bridgecursus