Informatiemiddag CURSUS WELKOM ONLINE

Vind je het lastig om met je smartphone/iPhone, tablet/iPad, laptop, of Internet te werken? Misschien is de cursus WELKOM ONLINE dan iets voor jou.

De cursus WELKOM ONLINE is ontwikkeld en wordt aangeboden door Het Ouderenfonds in samenwerking met de Bibliotheken. In de cursus leer je werken met smartphone/iPhone, tablet/iPad, laptop, en/of Internet. Zo leer je bijvoorbeeld om te gaan met DigiD, De Digitale Overheid, Digitaal Bankieren, Online winkelen, Online registreren voor zorg of afspraak met een arts en informatie opzoeken via internet.

Op donderdagmiddag 7 september om 14.00 uur organiseert de Vereniging 50Plus een informatiemiddag in de Bosduivel om bij leden en inwoners van Heilig Landstichting de behoefte aan een cursus WELKOM ONLINE in de Bosduivel te peilen.

Bij voldoende interesse wil de Vereniging 50Plus deze cursus/training in de Bosduivel aanbieden.

Graag aanmelden vóór 1 september bij Hans Bartels, e-mail jhhbartels@kpnmail.nl.

Klik voor meer informatie op