Met de Muziek Mee in HLS

In ons dorp klinkt een hoop muziek. In vele huizen staan piano’s, kinderen zitten op gitaarles, er wordt gezongen en wellicht staat op zolder een drumstel stof te vergaren. In iedere straat in ons dorp woont wel iemand die muziek speelt of zingt in een koor. Daarom gaan we in het voorjaar van 2024 van start een muziekplatform. Een digitale ontmoetingsplek voor iedereen die, op wat voor manier dan ook, bezig is met muziek.

Alle vraag en aanbod kan gepost worden: “Wie neemt mijn saxofoon over? Wie weet een goede pianoleraar in de buurt? Wie wil samen met mij een stuk instuderen voor viool, cello en piano? Wie wil komen zingen in ons koor of komen luisteren naar ons concert? enz.“

En wie weet lukt het om muziekliefhebbers fysiek bij elkaar te brengen want samen muziek maken is fijn. Nu al zijn op maandag- en donderdagavond koren te horen in de Bosduivel. Misschien zijn er binnenkort ook jamsessies van jazzliefhebbers, rappers of bandjes van jongelui te horen? De ruimte is er en de piano gestemd dus …….
Help je mee om het muziekplatform leven in te blazen? Laat je horen! Onze denktank is op zoek naar enthousiaste muziekmakers. Meedoen? Laat een bericht achter op deze pagina.

Vol verwachting klopt ons muzikale hart!

Op 27 juni geeft het Nijmeegs kamerkoor (dat elke donderdag oefent in de Bosduivel een gratis concert. Meer informatie vind je HIER

Op 21 april 2024 trad Hanne’Floor op in de Bosduivel met haar verteltheater: Het meisje en de Bergpanter. Opname Dick Verstegen.

Ons eigen koor HLS oefent elke maandag avond van 20:00 tot 21:30 uur.

Hier hoor je het koor HLS het Halleluja zingen.

Mail ons

Nieuws waar muziek in zit

Plaats hier een discussiethema of een manifestatie waar mensen op kunnen reageren

1 antwoord
  1. Jan
    Jan zegt:

Test:
    Beste muzikale medebewoners,
    Jullie kunnen hier starten met jullie netwerk over alles wat met muziek te maken heeft.
    – Een nieuwe Hit, die je mooi vindt
    – Aangeboden muzieklessen
    – Te koop of te koop gevraagde muziekinstrumenten
    – Vragen over samen spelen en/of zingen