« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Bridgeclub Ryks

29 augustus 2022 @ 13:30 - 16:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

Een regelmatig terugkerende activiteit.

Bridgen met Ryks

De bedoeling van de maandagmiddag bridgeclub is om in een prettige omgeving, beter te leren bridgen en oude en nieuwe lesstof te oefenen. De basis is deel 1 en 2 van de cursus  “Vijfkaart Hoog”. Het speeltempo ligt niet hoog. Het zijn geen competitieve, maar lerende bijeenkomsten. Het programma voor komend seizoen is vergelijkbaar met de afgelopen seizoenen.

1 x per drie weken (nieuwe)  lesstof  met thema spellen,
1 x per drie weken een drive
1 x spelanalyse (bieden, af- en tegenspel) van eerder gespeelde spellen.

Voor te behandelen onderwerpen mogen de deelnemers thema’s aandragen. In de eerste helft van het seizoen zal met name aandacht besteed worden aan spelen, minder aan bieden.De lesstof bestaat uit het uitdiepen van bestaande kennis en nieuwe elementen.

Het programma is gebaseerd op de uitkomst van de enquête en door deelnemers aangegeven wensen. In totaal komen we 32 keer bij elkaar. De laatste bijeenkomst is op maandag 3 juni 2024.

Kosten cursus: € 210 per persoon voor het hele seizoen. Betaling kan in twee termijnen, contant of per bank in December en Mei

Kosten per bijeenkomst: € 10 inclusief koffie/thee.

Let op; voor de drives altijd aan- of afmelden. Dit kan als paar of individueel.

Meer informatie en vragen: Ryks de Jong

Datum: