Oranjecomité Heilig Landstichting

Al meer dan 60 jaar organiseert het Oranjecomité  leuke en verbindende activiteiten voor de jeugd van ons mooie dorp. Activiteiten die stuk voor stuk telkens weer erg gezellige en vrolijke momenten zijn. En zo waardevol voor onze kinderen: het vormt mede hun herinnering aan hun jeugd én aan ons dorp voor de rest  van hun leven.

Zo wordt ieder jaar met Pasen druk naar paaseieren gezocht, en vindt rond Koningsdag ook veel vertier plaats. Na de zomervakantie is er de traditionele buitenbioscoop, waar de kinderen samen gezellig een leuke familiefilm kijken en ouders lekker bijpraten. En ook het Halloweenfeest is in 2019 toegevoegd aan de evenementenlijst. En dan niet te vergeten het geweldige Sinterklaasfeest, waarbij de kinderen uit het dorp massaal uitlopen om de Sint binnen te halen.

Het Oranjecomité bestaat uit een negental betrokken en enthousiaste ouders / bewoners die – samen met andere vrijwilligers – de activiteiten voor onze kinderen organiseren. Ook wordt samenwerking met de Dorpsvereniging gezocht om het activiteitenaanbod – en daarmee de verbinding van onze jeugd – verder te stimuleren.

Wil je meer weten, heb je een goed idee voor een activiteit of wil je helpen? Graag! Stuur dan een mailtje naar hlsoranjecomite@gmail.com.
We waarderen het!

[ngg src=”galleries” ids=”20″ display=”basic_slideshow”]