Published on februari 3rd, 2019 | by Philip

Oorbelletje – De Achterkant

ALGEMENE LEDENVERGADERING DORPSVERENIGING HLS

De Dorpsvereniging HLS nodigt haar leden van harte uit voor de ALV, die zal plaatsvinden op woensdag 20 februari a.s. om 20.00 uur in ’t Zaaltje. De agenda en de relevante stukken zullen tijdig worden gepubliceerd c.q. gemaild via de dorpsomroeper. Aansluitend aan deze vergadering zal het Exploitatieteam van ’t Zaaltje een presentatie geven over de verbouwing van ’t Zaaltje tot een mooi dorpshuis en een centrum voor ontmoeting dat door en voor ons dorp wordt gerund.

DE DORPSVERENIGING KRIJGT EEN NIEUWE WEBSITE

Het bestuur van de Dorpsvereniging is bezig met de ontwikkeling van een nieuwe website die meer aan de moderne eisen gaat voldoen. We hopen deze website op 20 februari tijdens de ALV te kunnen lanceren en dat wij u een inkijkje hierin kunnen geven.

MINDFULNESS OP VRIJDAGOCHTEND

Bent u geïnteresseerd in een mindfulness training , maar houdt u de avond liever vrij? Op vrijdagochtend 22 februari start een training in Centrum de Appel, Groesbeekseweg 428. Deze training is bestemd voor iedereen die beter wil leren omgaan met de uitdagingen van het leven. Kijk voor meer informatie op www.fortmanncentrum.nl of www.kersenpit-mindfulness.nl. (vanaf eind januari). Wendy Kersemaekers, Andreaslaan 29.

AFVALWIJZER VAN DE DAR VOOR DE MAAND FEBRUARI!!!

LET OP: De ophaaldag voor GFT en Restafval is van de dinsdag veranderd in de woensdag.                                                                                                              GFT                 :  woensdag 6 en 20 februari

Plastic             :  vrijdag 8 en 22 februari

Restafval         : woensdag 13 en 27 februari

Papier              :  woensdag 13 februari

ALZHEIMERCAFÉ GEOPEND IN GROESBEEK

In het Alzheimercafé ’t Groeske, Stationsweg 9t, wordt op 4 februari om 19.30 uur een lezing gehouden met als titel: Wat is de rol van de huisarts? U kunt vrij binnenlopen.