Bridgeclub Heilig Landstichting

Theo de Witte

Vanaf september 2014  is de BC HLS begonnen met een programma om het aantal actieve deelnemers aan de bridgedrives op dinsdagmiddag  te verhogen door werving onder bridgers wonend in Heilig Landstichting en omliggende dorpen/steden en door het bridgelesprogramma in Heilig Landstichting te stimuleren.

Inmiddels is de lijst met actieve bridgedeelnemers gegroeid tot over de 40 personen. Alle deelnemers krijgen per mail dezelfde avond of de volgende dag de uitslag van de bridgedrive. Het aantal deelnemers aan de wekelijkse drives neemt langzaam, maar zeker toe tot 10-12 paren, waarbij we de eerste deelnemers van de bridgelessen mochten verwelkomen.

Theo de Witte is in 2014 gestart met het geven van een herhalingsprogramma van de standaard bridgetheorie en praktische tips voor de praktijk. Deze mini-clinics geeft hij om de week gedurende 45 minuten, voorafgaand aan de bridgedrive: aanvang 13.00. Op de andere dinsdagen worden een of meer interessante bridgespellen behandeld van de voorafgaande bridgedrive.

U bent altijd welkom op de bridgedrives op dinsdagmiddag en u kunt zich vanaf 13.45 inschrijven (3€ per persoon). Als u alleen komt, dan graag een dag tevoren doorgeven aan Theo de Witte, zodat een partner geregeld kan worden.

BC HLS is geen zelfstandige bridgeclub aangesloten bij de Nederlandse Bridgebond, maar belangstellenden die regelmatig op de BC HLS bridgen kunnen niet-spelend lid worden van BC Groebelton in Groesbeek op kosten van BC HLS. U krijgt dan maandelijks het Nederlandse Bridge Magazine toegestuurd.

Bent u geïnteresseerd in BCHLS, dan kunt u contact opnemen met Theo de Witte; Petruslaan 15, 6564AJ, Heilig Landstichting; tel: 024-3248141 of  mail: theodewitte@planet.nl