Published on november 5th, 2018 | by Philip

UITNODIGING VOOR DE DORPSLUNCH OP WOENSDAG 7 NOVEMBER 2018

WEET U DAT……….

U elke dinsdag vanaf 13.30 uur jeu de boules kunt spelen met een groep spelers op de jeu de boulesbaan aan de Rechterslaan? • U (bijna) elke laatste zondag van de maand vanaf 16.00 uur uw dorpsgenoten kunt ontmoeten tijdens de dorpsborrel in ’t Zaaltje? • Elke straat een contactpersoon heeft, die maandelijks het Oorbelletje in uw bus bezorgt? • U jaarlijks in september de Sociale Kaart van de Heilig Landstichting ontvangt? • U elke drie maanden de Oorschelp in de bus krijgt? • U regelmatig via de dorpsmail berichten ontvangt? Wanneer u nog geen berichten ontvangt, dan kunt u uw e-mailadres doorgeven aan dorpsvereniging@gmail.com • U lid kunt worden van de Dorpsvereniging? Aanmelden bij dorpsvereniging@gmail.com • U elke vrijdagmiddag vanaf 14.30 uur mee kunt wandelen met een groep, die de ommetjes loopt? • Er bij ’t Zaaltje een AED-kast hangt?

U elke eerste woensdag van de maand vanaf 12.00 uur voor €10,00 kunt genieten van de dorpslunch in Restaurant Rozenhof?

• Groentesoep met balletjes
  • Witvis met citroen-botersaus, geroosterde wortel, courgette, ui, paprika en Roseval aardappelen
  • Koffie/thee

Plaats:       Hostellerie Rozenhof,  Nijmeegsebaan 114