Nieuws ragout_pasteitjes_sla

Published on juli 1st, 2017 | by Philip

UITNODIGING VOOR DE DORPSLUNCH OP WOENSDAG 5 JULI 2017

Het is weliswaar alweer 4 maanden geleden dat wij met elkaar het 10-jarig bestaan van de Dorpsvereniging hebben gevierd, maar een welgemeend dankuwel is zeker op zijn plaats!

Meer dan 123 volwassenen en kinderen hebben dit feest tot een succes gemaakt.

U heeft aan het grote succes bijgedragen door het bakken van taarten, het maken van borrelhapjes en het doneren van kadootjes voor de tombola en hiervoor kocht u ook lootjes. Op deze manier heeft de Dorpsvereniging niet in de buidel hoeven te tasten en door het bestuur van ’t Zaaltje was de zaalhuur op nihil gezet! Een fantastisch voorbeeld van saamhorigheid en verbinding en bovendien was het ook nog eens erg gezellig en hebben we elkaar goed leren kennen, o.a. door het samen oplossen van de moeilijke quizvragen. En vooral niet te vergeten de prachtige limericks die u met elkaar gemaakt heeft! Ook de kinderen waren erg enthousiast en hebben genoten van het spannende verhaal over Alibonki die allerlei lekkers had gestolen en dat moesten ze samen gaan zoeken aan de hand van een speurtocht. Veel dank aan Janneke en Kim, die geheel vrijwillig hun tijd hieraan besteed hebben. Foto’s van dit feest kunt u bekijken op www.dorpsverenigingheiliglandstichting.nl en ook de door u gemaakte limericks kunt u op de website lezen.

Tijdens de heerlijke dorpslunch kunt u nog even gezellig napraten over het feest.

• Kipspies met satésaus, gewokte paprika en gekruide aardappelwedges
  • Cassata ijs
  • Koffie/thee