Published on augustus 27th, 2018 | by Philip

UITNODIGING VOOR DE DORPSLUNCH OP WOENSDAG 5 SEPTEMBER 2018

Tijdens deze dorpslunch hebben wij de sociaal wijkconsulenten van Woningcorporatie Oosterpoort uitgenodigd en zij stellen zich graag aan u voor.
Wij zijn Jacqueline Coenen en Sandra Smits, sociaal wijkconsulenten bij Oosterpoort. Met onze collega’s beheren we bijna 5000 betaalbare huurwoningen in de gemeenten Berg en Dal en Heumen, waaronder 52 woningen in Heilig Landstichting. Als sociaal wijkconsulenten werken we dagelijks hard aan de leefbaarheid in o.a. Heilig Landstichting. Dat kunnen we niet alleen. Samen met onze collega’s bij Oosterpoort, maatschappelijke partners (zoals politie en sociale wijkteams) en bovenal met bewoners werken we met veel plezier aan een “fijn thuis”. Dit jaar vragen we extra aandacht voor het thema “Langer Zelfstandig Wonen”. We zien dat onze doelgroep ouder wordt en willen dat het wonen plezierig blijft. Graag komen onze vrijwillige woonadviseurs op huisbezoek voor een advies op maat. Zelf een huistest doen kan ook op http://geldersehuistest.nl/. Of kijk voor een aanpassing in uw woning op https://www.oosterpoortwoon.nl/ik-ben-huurder/langer-thuis. Heeft u vragen? Wij zijn dagelijks bereikbaar via ons algemene telefoonnummer 024-3995555.
Bij de dorpslunch kunt u ons ook vragen stellen.

• Tomatensoep
  • Kogelbiefstuk met pepersaus, verse groenten en aardappelkroketjes
  • Koffie/thee

Plaats:       Hostellerie Rozenhof,  Nijmeegsebaan 114