Gepubliceerd picture1

Published on november 30th, 2016 | by Philip

Presentatie over energiebesparing

Op woensdag 16 november hield de werkgroep Duurzaamheid HLS een eerste informatieavond in ’t Zaaltje. Deze eerste bijeenkomst ging over energiebesparing.

Naast de wethouder, die uit heeft geleg hoe onze gemeente ondersteuning biedt als we op energie willen gaan besparen, was er een belangrijke rol weggelegd voor de eigen acties en ervaringen van onze dorpsgenoten. Dat maakt deze avond betrokken en dichtbij; we kunnen immers veel van elkaar leren over de vele mogelijkheden die er zijn t.a.v. besparen op de energierekening en duurzaam omgaan met de natuurlijke bronnen.

Eén van de sprekers heeft haar ervaringen gedeeld over een buurtactie en wat dat voor een voordelen heeft. Onze dorpsgenoot Philip Wolbert vertelde hoe hij de energierekening heeft teruggebracht van € 600,- naar € 100,- per maand. De presentatie is eveneens gegeven tijdens de dorpsborrel van 27 november. Hieronder kunt ud de presentatie op uw gemak doorkijken:

presentatie-energiebesparing-hls-16-nov-2016

Een verslagje is ook te vinden op het energieplein Berg en Dal:

Duurzaamheid Heilig Landstichting – verslag startbijeenkomst